that's that

Hallå hallå! Blev inget skrivet igår, det blev lite stressigt nämligen. Skulle dra till Krille innan busskortet gick ut :P
Men idag blire iaf! :D

Skolan idag var helt okej. Helt sjukt att den har varit det i en hel vecka nu, det känns faktiskt väldigt mycket bättre nu efter lovet. Så kanske inte jag ska säga förresten, då fattas det väl bara att det blir skittråkigt imorgon? Haha.

Nä, ärligt talat börjar jag bli så jäkla trött på vissa saker vid det här laget. Jag orkar inte att folk ska förstora upp grejer och överdriva så jäkla mycket. Och sluta tro att ni känner mig och vet vad allting handlar om.

Nä, egentligen måste jag väl sätta igång med att packa lite nu, innan jag sticker till träningen. Jo, just det ja, det där med avstängningen löste sig. Jag ringde till dom, antog att det var nåt pass jag hade missat eller nåt, men det hade bara varit nåt fel, så då blev jag lite happy :) Så ikväll är det alltså ny BodyJam-release. Alltid lika nervöst, men kul såklart. :D Sen när jag kommer hem igen vid halv 10 någon gång är det bara att fortsätta med packningen för att sen köra den till mamma. härligt värre va? Städningen får nog bli mest imorgon bitti, eftersom jag måste plugga lite ikväll med. Nåja, det löser sig nog,  vi får hoppas jag blir riktigt pigg av träningen!

Japp, packning i fem minuter var det ja, innan jag möter upp Linnéa (Vars klänning jag förresten har på mig idag, lovin it!)

Hörs kanske senare ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback