Söndag

Hallå hallå!
Idag är det söndag, vilket jag brukar avsky, men det är inte fullt så farligt idag faktiskt. Om en dryg halvtimme ska jag träna först body pump och sen core, och när jag är klar med det ska jag hem till mamma och gå ut med Nikki en snabbis innan jag drar mig till Krille. (.."Så det ska bli kuuul..Mmmmm")
Annars har jag väl inte så mycket att berätta. Jo, min läsare har minskat drastiskt under mitt lilla uppehåll jag hade på typ två veckor. haha. Så nu vet ni det.
Idag har jag äntligen fått tummen ur att fixa winamp igen också. All by myself. Duktigt tycker jag. Mediaplayer har inte velat funka, och dessutom gillar jag winamp mycket mer så nu äntligen kan jag lyssna på musik normalt också. Loovely!

Nä, thats all for now. Hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback