PP

Hej!
Har nyss kommit hem från en liten handling med pappa. Kände att jag inte kunde sitta inne i det här fina vädret, och att handla är väl bättre än inget? Så nu ska jag snart ringa Linnéa och Isabell och höra om dom är ready.
Haha, Krille ringde precis. För dom som inte vet det så jobbar han med Partypatrullen(ett coverband ), och är med dom i sälen just nu och gullig som han är har han fixat så jag ska få sjunga med dom i sommar. Dom brukar nämligen uppträda tillsammans med andra artister, typ Charlotte Perelli, Linda bengtzing och allt vad dom nu heter. Och nu har han alltså frågat om inte jag kan få vara med, och det var visst inga problem. Haha, han är gulligast i världen. Så storgig here I come! Lite ovant för mig som inte brukar sjunga för sådär jättestor publik precis. Men men, ska man komma nånstans måste man ju utvecklas också. ^^

Kommentarer
Postat av: Basse

Coooooolt... jag vill komma och titta!

2008-04-21 @ 12:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback