Muf

hallå eller. Sorry sorry för den extremt dåliga uppdateringen! har inte känt för det helt enkelt. Men nu gör jag det igen. Sitter och har håltimma i skolan nu, medans dom flesta i min klass har lektion. Så alone here i come. Men snart slutar Krille iaf, och tills dess unerhåller jag mig här helt enkelt.
Idag efter skolan komer pappa och hämtar mig och sen drar vi och hämtar Ellinor och sen hem till pappsen. Hon behöver nämligen grejerna hon förvarar där, och hon har skadat armen så hon kan inte lyfta själv och därför ska MOI hjälpa till. Jovisst va, nu får vi hppas att body pumpen (som jag inte hinner träna ikväll:( ) har lönat sig!
Haha, världens roligaste idag btw! MUF var på skolan och hade nåt litet bord med information i cafét, och Linnéa och Krille berättade att dom hade blivit värvade. Så jag gick dit och skrev upp mig. Så nu är jag medlem i MUF. En aning pinsamt kanske, men jag lovar att jag inte ska bli så jäkla aktiv. haha.

Nä, nu ska jag dra mig. Vi hörs.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback