Hell

Hej!
Åh herregud vilken dag. Eller vilket dygn ska jag nog snarare säga. Jag visste väl att något måste gå fel nån gång.

Det började igår. Träningen gick väl helt okej och så, och sen stressade jag hem till mamma för att jag skulel kunna åka till Krille så snart som möjligt. För det första fick jag betala kontant på bussen (vilket är mycket dyrare) för att min hundrakort (som jag hade pengar kvaar på!!) inte valde att fungera. Så sen fick jag lägga ner hundra bajsiga kronor på ett nytt, men vafan, det var det ju värt för att få åka och träffa Krille liksom. Sen, eftersom jag hade varit sugen på chips precis hela dagen sprang vi in och köpte det på willys på vägen hem. Dom här chipsen åt vi inte, vilekt gjorde mig skitfrustrerad när jag kom på det efteråt.
Sen när vi skulle sova vid halv 11- 11 kunde jag bara inte somna. Jag låg och försökte och försökte, men det gick bara inte. Och jag fattade inte varför heller. Det var inte så attd et var för varmt eller för kallt eller nåt utan det gick bara inte att sova. Men, men, till sluuut, efter ett bra jäkla tag så somnade jag iaf... För att sedan vakna vid 3 igen. Sen låg jag där i, ja, det var nog minst 2 timmar och försökte sova. Försökte verkligen att inte väcka Krille eftersom jag visste att han behövde sova efter helgen, men det blev så jäkla tråkigt. Jaja, han snarkade vidare medans jag försökte sova helt enkelt. Ja, till slut då, efter dom här timmarna lyckades jag åtmistone halvsomna lite, ja, typ så man sover, men man vaknar varje kvart. Typ så. och så låg jag typ till 7, och sen stensov jag i typ en trekvart, tills vi hade försovit oss och var tvugna att gå upp.
Ja fy, ingen trevlig natt inte. Hatar att inte kunna sova verkligen. Speciellt när man inte är hemma hos sig själv så man kan gå upp och kolla på tv, eller läsa en bok.

Ja, så det var min natt alltså. Men det kommer mera. Idag (när jag för en gångs skull faktiskt PLUGGADE på studiepasset) såg jag (typ en trekvart försent) ett panik-sms från Big N som löd typ så här: "Vart är du? Du har bokredovisning nu!" jag ba: vaaaaaaa? BOKREDOVISNING?! Skulle nämligen haft en bokredovisning i engelska för typ en månad sen, men var sjuk så jag missade det och har itne fått någon som helst information om att den skulle vara idag istället. Jag har antagit attd en, precis som alla grejer man missar, skulle vara på ett tentamenstillfälle, som det förövrigt är på onsdag. Boken har jag ju typ glömt bort nu också, eftersom det var typ en månad sen jag läste ut den. Att det är engelskalärarens typ favoritbok hjälper väl kanske inte direkt heller....

Jaja, sen efter skolan drog jag och Linnéa och jobbade för GT, vilket faktiskt gick bra, hör och häpna. Skönt att NÅGOT ville funka för mig idag. Efter det drog jag hem till mamma och hämtade mina träningskläder som jag måste ha med mig till skolan imorn eftersom jag sticker till träningen direkt efter skolan. Och nu vill jag bara sov, så jag funderar på att göra det. Eller ja, försöka, man vet ju aldrig om det går...

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: kristin

nu säljer jag bloggdesigner för endast 50kr. Gå in på min blogg och kika!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback