Helgen

Hej och hallå!
Inte skrivit på några dagar, men vad gör väl det?

Min födelsedag var iallfall great! Vaknade upp med sång, pannkakstårta och paket, urmysigt. Sen gick jag till torget och tittade på Julia som hade teater- och gitarruppträdande. På eftermiddagen plingades och bankades det på ytterdörren så jag gick för att öppna. Och vem stod där om inte mina två underbara storasystrar! Dom hade tagit sig tid (Och Sabine hade t.o.m. rest från Uppsala) för att fira mig! Jag blev superduperglad!
När dom varit hos oss ett tag och ätit lite tårta sa dom att vi skulle åka. Vart fick jag inte veta. Men det blev en spansk restaurang som hette Que pasa? och serverade grymt god mat. Vi åt tapas, som jag älskar! Satt där i flera timmar, innan vi drog vidare till P.C för en liten introduktion där. Det var nice ska jag säga er. Ja, det blev verkligen en great födelsedag!

Jag fick bl.a. en ny, keramisk plattång, en effektpedal till el-guran, ett par shorts, en fin tavla (som min söta lillasyster hade målat alldeles själv på sin målar-kurs), ett jättefint halsband, och ett görgulligt armband från kyssjohanna.
Av Isabell och Linnéa fick jag även ett par snygga, korta shorts från Topshop, den där tröjan som jag vill ha från Ginatricot, och ett asballt armband!
Kan kanske visa några av grejerna på bild senare.
En bra födelsedag blev det iaf kan jag säga :D

Imorgon är det skola, och sedan valborgsfirande som gäller. För våran del uppe i Ale. Trevligt värre säger jag :) Hade lite problem förut, för bussarna går inte sådär jättebra därifrån på natten direkt och taxi är bajsdyrt, men det har nog löst sig nu. Stressigt kommer det bli mellan skolan och kvällen förresten, eftersom vi inte slutar förrän 3 och det tar typ en timme att åka hem.
Har lite klädproblem också, emn jag tror det blir den nya tröjan som jag fick av Linnéa och Isabell och svarta jeans till eller nåt.

Nä, nu ska jag gå promenad med Isabell innan det är dags för sängen. Muntligt nationellt prov i Engelska B imorgon också tror jag!

Puss och Kram!



image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback