Good thursday

Hejsan!
Bra dag idag måste jag säga! Känner faktiskt att jag har fått lite gjort för en gångs skulle, och det är ju bra!

1.Jag har börjat på teckenspråksberättelsen
2. Haft energidebatt, och klarat mig genom hela
3. Sjung på röda scenen
4. Faktiskt räknat flera uppgfter matte!
5. Måste lägga till att det gick bra på spanskan idag! Fattade det mesta!

Såna här dagar har jag för sällan tycker jag. Men chanserna ökar nog drastiskt nu när det är sol och man blir på bra humör.
Sen att jag fyller år på lördag hjälper nog lite det med. Är så spänd så det är inte sant! Och Krille bara går och retar mig!

Nu vill jag ha:
1. Pengar
2. Leg

Yes! Om en stund drar jag mig till träningen. Det blir body jam idag, och det ser jag fram emot grymt mycket. Efteråt sticker jag nog till mamma snabbt och hämtar en klänning eller nåt. Ska ju på filmfestival imorgon, och då måste man väl ha lite fina kläder på sig... Så jag är nog hemma runt 10 eller nåt, och då är det nog lite engelskaplugg som gäller. Måste iaf läsa igenom texterna. Men vi hörs väl då kanske!

image105
Det här är vår! :D


Puss och kram och allt det där!


image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback