1:a april

Hej. Fan va handikappad man blir när bloggen är avstängd sådär som den har varit. När man verkligen känner för att skriva av sig. Aja, nu är den ju tillbaka iaf.
Skolstarten igår var mycket bättre än väntat, d.v.s. hyfsad. Efter skolan drog jag och spelade gitarr, och dra på trissor (HAHA), det gick bra och det var superskoj! :D

Den här dagen har också varit helt okej. Lite svårt att komma upp i morse kanske, men men, när är det inte det?   Nä, trots stor brist på roliga lektioner funkade den här dagen bra. På studiepasset skulle vi ha nåt möte med gubben som filmade oss på 50-talsuppträdandet vi hade. Det var lite tråkigare än väntat dock, eftersom det var mest en utvärdering. Och det ordet för väl ingen lycka med sig direkt? Nåja, jag fick filmen iaf, så ikväll ska jag nog sitta och granska den. Till och med sånglektionen gick bra idag, så jag kunde väl nästan listat ut att nåt skulle gå fel...
När jag gick inte för att boka body pumpen jag skulle gå på ikväll står det Du får inte lov att boka eftersom du är avstängd. WTF? Avstängd? För vadå om jag får fråga?! Så nu har jag skickat ett mail till dom. Blev grymt besviken. Betalar jag dom 4500 så ska jag fan få gå dit också. Nä usch. Sånt blir jag sur på.
Men jag tänkte att jag får väl spendera min kväll med att plugga istället. Eller gå ut en promenad kanske, det är lite trevligare. Jaja, jag får se vad jag hittar på. Men på torsdag vill jag fan träna.

Nu tror jag att jag ska ta och titta på filmen vi fick. Vi hörs.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback