Till Anton.

Hejheeej. Jag är jättetrött! Konstigt nog verkar det ofta bli då som jag sätter mig och skriver blogg. Kanske inte det bästa, men visst. När man inte har några läsare spelar det ju egentligen inte så väldigt stor roll.
Egentligen skriver jag mest det här inlägget för att Anton är besviken på mig, men men, mer om det snart.

Helgen har varit nice. Gårdagen spenderade jag hos Krille, och det var trevligt som vanligt. Vi tittade på man lever bara två gånger och freaky friday och åt chips. Det var nog tur att jag stack iväg med Linnéa och tränade idag...
Det är förövrigt typ det enda vettiga jag har gjort idag. Tränat alltså.

Så. Nu till det där om Anton. Han är besviken på mig för att han nämns alldeles för lite i den här bloggen, men nu ska det bli ändring på det. Inlägget är t.o.m döpt efter honom, så nu borde han känna sig hedrad.
Bara så att alla vet, Anton är cool och jag tycker om honom görmycket! (Sådärja, inte så pjåkigt va, eller vad säger du? ^^) hahaha. Nu får min blogg t.o.m hamna på hans favoritlista. Jäklar, alltså!

Här får ni en bild min vän också, oredigerad och allt. :)





Förresten så har isabell kommit på att om det här med kändiskapet inte funkar för mig så kan jag alltid bli skrattyogaledare. Låter ju lockande måste jag säga.


Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anton

fan på tiden xD men du får ju inte lägga ut såna där bilder här, ingen vet ju vilka som kollar här :p

2007-11-11 @ 23:12:11
Postat av: Linnéa

Anton är bra, men jag då? Jag nämns aldrig i din blogg heller - dålig stil. Skriv ett inlägg om din kärlek till mig så ska du komma högst upp på min favoritlista, punkt. LOVE

2007-11-15 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback