oh yes.

Hallo...
Jag tror att det är en bra dag idag. Först har jag varit i skolan, men det var inte så fasligt länge, sen var det Kungälv med JHH, Krille & Emma, sen stan med JHH (ÄNTLIGEN, jeanskjol! :D) och till sist hem med JHH. Jodå, en bra dag, förutom magontet.
Och jag kan knappt fatta att vi aldrig mer behöver ha historia!!! Så jäkla härligt. Åååh.

Och igår kom Krille, fast han inte skulle det egentligen. Det var mycket trevligt :)

Happ, imorn blir det slottskogen med klassen. Det ska bli riktigt trevligt, och jag ser fram emot att slippa skolan ännu en dag. Inte många dagar kvar sen. Äntligen. Och först ska vi åka med Anders och handla, ganska kul tycker jag ^.^ Då får vi ju skjuts till slottskogen också, bra bra.

Och på onsdag blir det barnvakt för hela slanten. :)

Shit vad jag måste fixa mitt hår nu, seriöst. En stor jävla tova är vad det ä. Alltihop :P

Jaja, nu får det räcka. Pokonis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback