Oh yes.

Tjolahejsan.
Värsta längesen jag skrev nu, sorrysorrysorry till alla min (typ 2 eller nåt) läsare. Men,men, at least I'm doing it now, liksom.

Jaja, ledig från skolan idag (tjohoo). Återträff på fenestra. Kändes skitskumt. som att man liksom gick där igen eller nåt. wierdwierd. Men men, det var ju kul att träffa lite folk som man inte har sett på ett tag.

Ellan hemma! kulkul, inte för att jag hinner träffa henne så mycket, men ändå. Hon är ju bara här för att flytta typ. Menmen, hon kom ju hem för middag idag iaf :)

Fixade träningskort på helheten igår (pluspoäng till mig)! Duktigt tycker jag. nu gäller det bara att ge sig iväg å träna också. Men det ska nog inte bli så svårt, jag har ju Linnéa :P

Ineedmusic. Jag måste lära mig att inte skriva blogg när jag är såhär trött. Det blir inte bra då :P Men wtf, hur många läser liksom? ^^ haha Jaja, nu orkar jag inte skriva mer iaf. men jag lovar, det sak inte dröja 2 veckor till nästa gång :P

Bajs på er.
// •NattaFishious•

Kommentarer
Postat av: Linnéa

JAG LÄSER :D nu ska här tränas!

Postat av: Sara

när jag läser är det värt det nattifnatt! mohahahaa ;)

2007-01-29 @ 19:24:44
Postat av: the horrors eye

mohahahah, loser

2007-01-30 @ 18:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback