My day, i detalj :D

Hej hopp!
Nu är jag hemma och jag tänkte börja med att skriva lite i min väldigt kära blogg. Just nu sitter jag och lyssnar på Robbie Williams , såklart :D

Skolan idag va rätt okej, värsta korta dagen idag och så hade vi (eller aa, egentligen Frida) sånglektion och hon drog över tup en halvtimma så vi slapp det mesta av engelskan :D Härligt värre. Vi har fått ni engelskalärare nu och det värsta med att inte ha Martin längre är att vi aldrig kommer få gå en kvart tidigare igen. Så idag var vi alltså tvugna att sluta när vi egentligen skulle sluta. Jobbigt värre, för kön i bamba hade hunnit bli jäääääättelång. Så smarta som vi är bestämde vi oss för att gå och käka lite pizza. Problemet var bara att pizzerian var proppfull och även om dom andra ville det så vägrade jag och Emma att ta med pizzan till skolan :P Så eftersom Johanna inte tycker om Thai-mat så fick det bli Mcdonalds. Inte alls lika gott, men men, vi slapp ju den ringlande kön.

Precis när bussen hade stannat vid min och Fridas hållplats kom smarta Frida på att hon inte skulle åkt ända dit, utan stannat på backaplan. Hon avr tvungen att byta sina skor, förstås ni, för hon ville inte gå i en bassäng, sa hon :P Så jag hängde på tillbaka, men där fanns det såklart inga skor kvar i hennes storlek, så det fick bli att åka till Nordstan.
Dessutom hade Frida bestämt sig för att vara snäll och stanna på Konsum och handla lite, så jag följde med ditt också ^.^

När jag kom hem, typ sent, så skulle jag äta sallad. Det kändes bra efter lunchen på donkan :D
Och sen stack pappa iväg och sa till mig att han skullöe köra mig till mamma när han kom hem om typ två timmar (haha, oj, det lät som att han inte ville ha mig där :P) så jag var tvungen och packa och städa mitt rum tills dess. Det första jag gjorde var självklart att sätta mig här, dum som jag är, men jag ska strax vara duktig flicka och börja städa mitt rum och packa mina saker.   

Vad lång text det blev ändå. Men ni behöver inte läsa hela om ni inte vill. Kanske lite sent att säga det nu men ändå :D haha! (ååh, vad jag är rolig...)

Jaja, dags för Nathalie att vara duktig flicka.
TJOLAHOPP!

(förresten, Frida och jag har fått en ny duett. Som JAG har valt :D TJOHO! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback