day 2

Happ, dags å börja skriva här nu då, I guess. Måste ju lyda Linnéa, "uppdatera mera än isabell" :D haha. Jaha, dag 2 med blogg, och även dag 2 med Skola faktiskt. Inte särskilt trevligt, hade väldigt gärna haft lov ett tag till, eller varför inte fär alltid. But you do what you have to do, liksom ;D
Nämen skolan e rätt lugn nu faktiskt, inte särskilt mycket att göra. ÄN...

Idag hade vi det stora nöjet i skolan att titta på Torkel i knipa på studiepasset! (2a gången för mig det med, ser ni mönstret?! ;O ) Filmen var lika bra som förra gången och jag tänker liksom torkel nu. HAHA (Alla fattar... inte XD)

Haha, usch vilken tråkig blogg jag skriver, men jag lovar, jag ska bli bättre. Capisce? :D (Stavas det ens så?)

Happ, The church ikväll då. Måste bestämma hur vi ska göra på lördag, Konfirmandernas återträff, Jippie! (?!) Jaja, det blir nog bra det med...

Trevlig läsning! ;D
// NattaPatta the laughgirl♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Nice NATtifnaatt.. och jag har vrsa bra ideerna för återträffen :O : ) seee yaah!

2007-01-09 @ 18:33:30
Postat av: Isabell

mohahahaha, snyggt!!!

2007-01-09 @ 22:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback