Nu är det jul igen...eller iallafall nästan

Jag förstår mig inte  riktigt på mig själv. Jag har typ bajsmycket att göra, och har inte sovit så mycket, men ändå är jag inte ett dugg stressad. Det känns bara bra att ha någonting att göra typ. Skumt, sånt här brukar ju jag avsky. Jaja, trevlig omväxling iaf.
Jag hade tre prov idag. Kändes helt okej. Och teckenspråksprovet gick bra iaf, det sa han :) Nu är det Svenskaprov på torsdag och geografiredovisning på fredag. Och nästa vecka är det Kost-prov. Det är lugnt, I can deal with it. ^^


Hahahahaha, jag tror jag skrattar ihjäl mig! Kallar du det för att försöka? Javisst, och min mamma heter Kurt ^^
Jagstörmigpåattdetintegårattkommainpåsockerdricka.


Och snart har det gått halva veckan! Eller aa, skolveckan iaf. Och imorgon slutar jag 12! lalalala! :D Och imorgon är det Linnéas födelsedaaaaaaaaag!♥ Hurrahurrahurra på henne!

Nä, nu orkar inte jag skriva mer. Jag återkommer. ..Någon gång. Hej hopp! :)

image23En liten bild på det söta födelsedagsbarnet! <3




Btw, Krille<3

Kommentarer
Postat av: Ellan

Om du fixar språket o kör i geografin så brås du på mig. GRATTIS! =)

2007-12-08 @ 02:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback