Bajs.

Ja, usch. Idag har det varit en dålig dag. En riktig bajsdag! I skolan idag kändes det som allt bara gick emot mig, bläääääää.. Och jag kan ju aldrig bestämma mig heller. Jag skulle behöva någon som bestämmer allt åt mig. Som vet vad som är bäst. Det är sånt jag brukar tvinga min mamma att göra. Det fick hon göra även idag.
Som tur var tvingade Isabell ut mig på en promenad sen också! En välbehövlig sådan, kan jag säga! Det gjorde mig mycket piggare. Hon är wonderful!

Imorgon börjar jag sent, inte förrän klockan 2 faktiskt. Har bara två lektioner.  MNen jag ska ändå lägga mig nu hade jag tänkt. Inte ens ställa väckarklockan tror jag. Skönt att för en gång skull få sova ut :)


SERIÖST, bebisspråk! Too late.


Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback